Kızlar bugün birinci gün. Maşallah çok güzel ilerliyoruz. Sıkıntı yaşamadık. Bu kadar iyiyken gece bez bağlasam mı yoksa bağlamasam mı emin olamıyorum. Tecrübelerinizi aktarır mısınız?
Kimi uzman bağlayın kimi bağlamayın diyor. Kimisi de gündüz iyice öğrendiğinde gece de bezine yapmıyor diyor.
Sizin çocuklarınız geceleri çişinin geldiğini kaçıncı günden sonra altına kaçırmadan söyleyebildi?