Dunyamoldun 17 aylık bebeğim artık zorlanıyorum dişleri acıtıyor sinir oluyorum sakin olamıyorum rahatsız ediyor onu üzmek istemiyorum ama dayanamıyorum
Dilararden Dunyamoldun sanırım 2 yaşında bırakacağım şu an 14 aylık. Ben bu bağı seviyorum, çok yorucu ve dediğiniz gibi can yakıcı olmasına rağmen
mucizeminnosum Dunyamoldun 14 aylık geceyi kesme aşamasındayız nasipse 2 yaşına kadar gündüz emzirmek istiyorum benim bebeğim de çok ısırıyor hatta öyle bir ısırdı ki koltuk altımda lenf bezimi şişirdi ona rağmen anne sütü alsın istiyorum 2 yaşa kadar nasip tabi bakalım