Fazla olan patik yazma terlik havlu vs hepsini dağıttım sayılır az kaldı (doğum yapana, yeni geline, ev görmesine hep hediye poşetlerine ekledim) bardak çanak da fazlam yok ben seviyorum hala da alırım, eğer beğenmiyorsanız satabilirsiniz veya hediye edebilirsiniz pişman olunacak bişey değil bence