Mhrnsa Ezgibozkurtkocak1 ben 52 günlük oldum hâlâ devam ediyor. Doktorum normal dedi ateş ağrı olmadigi sürece sorun yok 2. 3. aya kadar da devam edebilir dedi
Minikbebis Ezgibozkurtkocak1 doktoruna danış bi cnm 40 kontrolün oluvsk benim yarın çıkıyo normal deoğum kanama kesilti ama akıntı var
Cigdem07 Ezgibozkurtkocak1 Bende sezeryan ile dogum yaptım 40ım çıkmadı ama 3. Haftamda bitti kanamam. Belki normaldir kanama gelmesi bazısı uzun sürüyo bazılarında hiç gelmiyo
monna İlk doğumda 25 gün sonra bitmişti normaldi. Bu da normal bugün 15.günüm ve üç gündür adetin son günü gibi çok az kanamam oluyor. Sanırım kişiden kişiye değişiyor yani bana göre sizinki uzun geldi
havva_hira41 Ezgibozkurtkocak1 benim kanamam 50 gün sürmüşti canım normal doğum yapmıştım 50 günden 1 hafta sonrada adet olmuştum
Akininannesi Kan ilacı folik asit kullanıyorum 26 gündür Doğum yaptım ama 18 günlük olduktan sonra yoğun kanamam bitti şuan damla damla ama ara ara kan ilacını içtiğim zaman geliyor siz ilaç kullanıyor musunuz ???
Poncikbirannis Ezgibozkurtkocak1 ben 40 gün kanama oldum canım sonra da 7 gün adet gördüm. Normal gayet, 40 günden de uzun sürebilir kanaman.