Mehmetd Kizlar bebeğim 6 aylık 21 Aralık’ta aşı olduk. Bugün ateş ve kusma var aşırı sizce neyden kaynaklidir kan testi ve idrar testi temiz çıktı
Defnosss23 Mehmetd aşının etkileri 1 hafta sonra bile görülebiliyor bazen demişti hemşire ateş düşüyorsa ertesi gün toparlanırsa aşıdan olabilir. İnşallah toparlar yavrucak
Defnosss23 Mehmetd ha belki diştir kusma yapar mı bilmiyorum ama belli olmuyor hiç. Ama diş ateşi 38 i bulmuyor diyor doktorlar