Merhaba hanımlar bebeğimde minik kızarıklıklar vardı bugün koltuk altında büyük büyük döküntüler var doktor böcek ısırıgına benziyor dedi ben ve eşimde de var kaşınıyor gece çok fazla boş yere uyuz için losyon kullandık neyse evde eski bir kanepe vardı kullanmadigim oda da orayi kiler gibi kullanıyordum bir de çamaşır seriyordum o koltukta tahtakurusu olduğunu disunup attırdım çöpe eve yayılmış mıdır acaba ya ilaçlama firmasi tahta kurusu başlangıcı dedi ne kullansam geçer ya evi ilaclatmayida düşünüyorum bebeğimde kasiniyordur şimdi kasiyamiyor çok huzursuz of 😭