Meryemgundogdu pasaklisinkukuli merhaba benim bebeğimde 15 aylık geçen haftalarda onunda birkaç girişimi oldu ablasına ve bana kızdım (çok yüksek değil tabi) birkaç gün sonra unuttu hiç yapmadı
Dilararden Mesela ne zaman yapıyor? Oğlum 14 aylık çok heyecanlandığı zaman yapıyor. Sanırım sevgi gösterme olarak düşünüyor, ve ben uyandıkça bebeklerin daha çok yaptıklarını düşünüyorum. Dikkat ettiniz mi yaptığı zamanlara?