Kızlaaar ya bebeğim 10 aylık ve gece sık sık uyanıyo 10 dk 15 dk da bir sırf emmek için artık göğüslerimin tepeleri su topladı zor zor emziriyorum canım cok yanıyo yaza bıraktırmayı düşünüyorum emmeyi .. arı mama aldık gece olanından birkaç kaşık yedi sevmedi sırf gece uyusun diye aldık sonra cicibebe yaptım kendim onu suyla karıstırıp verdim biberonla biberondan ememedi kaşıkla verdim yedi ama yine gece uykusu yok 2. Sınıfa giden ikizlerim var sürekli gec kalıyoruz okula yada cok gec kaldıysak göndermiyorum ödev desen yapıp geciyoruz sonrasında ders çalıstırtamıyorum çünkü bebeğim sürekli emmek istiyo cok yoruldum emzirmeyi yaza bıraktırıcam diyince cevremdekiler 2 yaşına kadar emzir diyip kızdılar bana psikolojim alt üst oldu yetişemiyorum diye ikizlerimi ihmal ediyorum dün veli toplantısında sınıfın en çalışkanları ikizler fakat bu ara matematik te boş bakıyolar soru soruyorum bilmiyolar niye böyle oldular falan dedi öğretmenleri .. benim yüzümden dedim ders çalıstramıyorum tekrar yaptıramıyorum dedim çok üzülüyorum bebeğimin düzene girmesi için ne yapabilirim bu kadar emmeye düşkün olması normal mi emzirmeden uyutmaya çalısıyorum uyumuyo illa emecek lütfen yardımcı olun bana yani saatte 1 uyanmasına bile razıyım