Benimde oğlum üç yaşında 18 gün tuvalet eğitimindeyiz ama ilerleme kat edemedik hiç söylemiyo halen altına yapiyo ve her wcde çığlık çığlık agliyo gtmek istemiyor banada onerilerinizi söyleyin artık yoruldum ne kadar sabırla davransamda sabrim kalmadı.islak mendille silmeyi öğretin smdilik biz öle yapiyoz yıkamak için erken