Kızlar bebeğim yanımda yerde oynuyordu bi anda kirli sepetine tutunup ayağa kalktı ben geri oturtturdum onu ama sonra yine kalkmaya çalışırken yüz üstü pat diye düştü üst iç dudağının ortası hafif patladı kanadı baktım dişine diş etinden de biraz kan geldi sallanıyor mu bilmiyorum elletmiyor zaten normalde de elletmez agızına bisey okur mu dişine çok korkuyorum . Doktora gidemedik çünkü yaşadığım ülkede sağlık hizmeti çok kötü arasan bile bilinci yerindeyse tamam derler ayrıntılara takılmıyorlar zaten Noel kutlamaları başlıyor bunların yarın kaldım öyle .