Bende normal doğumdan sonra yaşadım baya bi çektim en sonunda genel cerrahiye gittim krem verdi kremi kullandım bir de günde iki kere 10 ar dakika ılık su ile oturma banyosu yaptım çok şükür geçti oturma banyosu da şöyle; bi leğenin ya da küvetin içine çok sıcak olmamak kaydıyla sıcak su doldurup oturuyorsunuz çok işe yarıyor denemenizi tavsiye ederim ama genel cerrahiye de bi görünün derim ben