Kızlar içinden çıkamadığım bi durum , oğlum 8 buçuk aylık şuan benimle birlikte yatıyor eşimi ön odaya postalamış durumdayız 😀 velhasıl ben oğlumu depremden dolayı başka odaya yatırmak istemiyorum bizim yatağımızın yanına baza mı alsak nasıl bi yatak türü almalıyım bilmiyorum yardımcı olabilen değişik fikirli olan varsa çok iyi olur , korunaklı olacak yeni yeni ayağa kalkmaya başladı aşmaması lazım yani yatağı fikir olan varsa atabilir mi