Berregunes 16 ay 18 günlük kızım ¾ gündür geniz akıntısı vardı iki gündür de hırıltısı var aile hekimi hava tedavisi verdi ama öksürük var balgamlı bir türlü çıkartmadı ne yapabilirim acaba başka kızlar
barlas53 Berregunes benimkide aynı senin bebiş büyükmüş sogan bal yapabilirsin karısımını sonra 4 saat bekleyip onun suyundan 1 tatlı kaşıgı ver baya güzel işe yarıyo ben 5.5 aylık çocuguma saraçoglunun tarifini uyguladım yeni yeni bakalım düzeliyo gibi hırıltısı azaldı öksürük balgam kaldı
endoplazmikretikulumiste Berregunes eczaneden burun temizleme aleti al geniz yıkama aleti de şırınga değil bak onlar verirler genizi bir yıkıyosun herşey boşalıyor sonra rahat rahat uyuyorlar hırıltı azalıyor balgam azalıyor rsv olduk ailece çözümü böyle bulduk
barlas53 el1zanbebek evet 4 saat bekleyince cıkıyo öncedende cıkıyo ben her gün tazeliyorum günde 3 kaşık veriyorum
barlas53 Berregunes küp küp dogra soganı canım üstüna seninki bütükmüş 1 tatlı kaşıgı bal kavanozun kapagını kapat 4 saat sukancak gğn içinde 3 ögğn veriyorum sabah öglen akşam her gün tazelıyorum spgan cok kokuyo çünkü benim bebeim 5.5 aylık oldugu için ben bal koyamıyorum 1 çay kaşıgı şeker atıyorum oda sulanmasına yardımcı oluyo
fatmakrks Benim de 4.5 aylık oğlum hırıltısı öksürüğü Balgamı var. Sadece buhar verebiliyorum atamadı halen balgamı. Aile hekimine götürdüm buhar önderi o da 5 gündür devam ediyor ne yapacağımı bilemiyorum
Berregunes endoplazmikretikulumiste temizletöiyor ki ağızla çekilen de var elektrik süpürgesine takılanda var bende ilaç bile zor içiyor havayı da zar zor takıyoruz