Birprensessannesii Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu ama hala kabızlık geçmedi geçmek bilmiyor afedersiniz ama tuvalete gitmekten korkar oldum doktora gittim duphalac şurup verdi ama bir türlü düzelmiyor sanki içeride bir yerde yara var gibi çok acıyor çok ağrım oluyor varmı benim gibi bu sorunu yaşayanlar
Bebislerhakkinda Birprensessannesii 3ay oldu hala aynı sadece biraz rahatladı ekmeği kesmiştim tabi..dulcosoft ise yaramadi zaten .krem de aldim valla üşendim sürmeye onuda .sezeruan oldum demekki doğum şekliyle alakası yokmuş. Berbat bisey cocukla ilgilenicen ama wc gtmen laizm üstelik gitsen 20dk lazım cocuk durmuyr😀 ck bktan bi mesele yani🤣🤣🤣 biraz da stres yapmamak içe atmamak gerekiyr
sanannee Birprensessannesii Evet makat çatlağı oluşmuştu 3 ay çok zordu oturamıyordum üstüne zonkluyordu en son doktora gittim duphalac fitil verdi 1 hafta kullandım geçti Sıcak suya oturun tuvalleten sonra Kabak çekirdeği çitleyin Su için bol bol Ayran içebilirsiniz bunlar yumuşatıyor Geçmiş olsun
bal012 Birprensessannesii bol bol salata tüket hoşaf ye yoğurt ye benim bebeğim 4buçuk aylık oldu iki haftadır biraz daha iyiyim
Xmomlifex Doğum sonrası bende bir süre yaşamıştım aynı şekilde… Zamanla kendi kendine geçti beslenmeyede dikkat etmek gerekiyor biraz, sıvı ağırlıklı çok acı baharat vs kullanmadan meyve sebze yeşillik
Rosaa62 Bir doktora görünün derim doğum sonrası basur ya da makat çatlağı sorunu da olabiliyor bende de var aynı durum ne yaptıysam düzelmedi
Cucununannesi portakal ye icinde lif oldugu icin cok iyi geliyor hem basura hemde dıstaki memesine bol su icneyide ihmal etme bebis gecmis olsun
Rosaa62 Birprensessannesii türkiyede hangi bölüme gidiliyor inanınki bilmiyorum ama bir araştırın derim korkutmak için söylemiyorum yanlış anlamayın ihmal ettikçe daha da kötüye gidiyor
Birprensessannesii Bebislerhakkinda teyzemle karşı karşıya oturuyoruz tuvalete gitcem diye teyzeme gittim koştura koştura tuvalete gittigim zaman yarım saat kalıyorum o ara çocuk hayatta durmaz😂
Rosaa62 Birprensessannesii kabız olduğumda yine tekrarlanıyor ağrısı sızısı yoksa normalde çok sorun yaratmıyor
Rosaa62 Birprensessannesii birde sabah aç karına kuru erik yiyip üstüne ılık su içmeyi dene aynı şekilde ılık suya biraz zeytinyağı koyup içmeyi birde bazıları kefirinde faydası oluyor dedi