Yasemin34 Migros’lar da var ben kızıma 1 yaş sonrası kullandım çok memnundum şimdi oğluma da kullanıcam
Seheer günlük süt marketten alıp vereniniz oldu mu acaba benim oğlum 13 aylık yeni süt vermeye başladım günlük süt mü daha iyi yoksa paket sütler merhaba yoksa devam sütleri mi i bilemedim
aysenur06 1 yaşından önce inek sütü kullanılmaz bu pınar sütleri inek sütü içerikleri bebek için uygun değil , sizin aptamil bebelac gibi mama kullanmanız lazım
Dildaezel aysenur06 ben doğduğundan beri aptamil conformil kullanıyorum sıkıldı bu mamayı zor iciyo yanına degisik bi tad olsun diye ara öğünlerde kullancam
TgcDvc Dildaezel 6-12 aylık devam sütü olmaZ.. devam sütleri 1 yaş ve üstü içindir A101 de pınar marka bim dede kendi markası dost var.. ama bebegınız 1 yasından küçükse mama kullanmanız gerekir.. aptamil sma bebelac evolvia gbi
Dildaezel TgcDvc evet aptamil kullanıyorum da sıkıldı başka mamada denedim işitemedim belki onu sever dedim
ozlemsenel Canım şekerli değil mi o? Şekerli ise verme yazık şeker yüklenmiş olur iç organlarına yük hep. Sıvı mama alacaksan aptamilin var sıvı mamaları
TgcDvc Dildaezel herı baby kaşık maması var sütlü pirinçli biberonda da yapılıyo 4. AYdan snra veriyo ben iki üç ay vermiştim onu