Zeh_ra hemşire değilim ama laborantim hem ailelerin bize uzak olmasından hemde kendim büyütmek istiyorum eşimde memur şuan 1 maaşla geçinmek çok zorluyor bizi bebeğim şuan 5 aylık sınırları zorlamaya çalışıyoruz şuan işe dönme gibi düşüncem yok ama daha ne kadar dayanilabilir ona bakarak inerleyecegim. Ek iş bakmaya başladım onuda bulamadım yani şuan tek düşüncem olabildiğince zorlamak geçinme konusunda sonra ise dönmek ama tabiki 2 yaşına kadar dönmek istemiyorum