8162648 şöyle aslında kanamam oldu ama o ay ki regl günümde kanamam başladı regl olduğumu düşündüm haliyle , normalden uzun sürdü az az 10 gün kadar kanama geçirdim normal regl olmadığımı anladığımda kadın doğuma gittim kan aldılar beta değeri çıktı ancak kese görünmedi değer düşük olduğu için iki gün sonra tekrar kan istedi o şekilde iki gün arayla 3 kez kan verdim hepsi farklı çıktı bi düşük bi yüksek oluyordu yatış istedi doktor bi kaç günde hastane de takibe alındım çünkü benim tüplerde de görünmüyordu kese yani çözemediler araştırma hastanesiydi bu arada. Sonra kürtaj yapıldı rahim duvarı kalınlaşmış orada bi sıvı görünüyo dediler temizlendi, ardından iki doz iğne ile değer düzenli düşmeye başladı tamamen bitmesi 10 günü geçti ama zorlu bir süreçti kesinlikle en ufak bir adet düzensizliği bile ihmal edilmemeli biz kadınların vücudu gerçekten değişik bir anatomiye sahip .