melegininannesi38 5aylığız uzun süredir bizimde öyle 3-4 bez anca oluyor biri kakalı oluyor diğerleri de aman aman dolmuyor hatta yarısı anca doluyor, dr gelişimi normal diyor.. Genel gelişimi iyiyse, huzurluysa bebek çok takmayın.. Sütünüz yağlıdır belki az çiş yapsa da bebek doyup kilo alıyordur.. Gece ben de değişmem en dolu bezim gece olur.. Bir de kızımın ağzı çok akıyor ona da bağlıyorum, 2-3 önlük ıslanıyor.. Sonuçta o sular da içtiği sütlerden geliyor..