derya1634 Kızlar bebeğim 20 günlük olmak üzere. Bikaç gündür sağ gözünde çapaklanma başladı. Dr damla vs vermedi göz pınarına masaj yap dedi. Uykudan kalktığında sapsarı oluyor açamıyor gözünü çok üzülüyorum. Yaşayan var mı ne yaptınız nasıl geçer bu durum?
Arzumirac38 derya1634 aynısı bnm oğlumda da oldu göz damlasını sürekli kullandım 15 gündü sanırsam masaj da uyguladım gecior merak etmeyin ıslak bezle nemlendirerek çapaklanmasını alın 🥰gecmiş olsun
Dilararden derya1634 sütünüzü alt temizleme pamuğuna damlatın. Onunla kapalıyken gözünü silin, göz pınarından da ovalayarak masaj yapın geçer. Meme ucu gözlerine değiyor bazen o da buna neden oluyor
miray_85 derya1634 yeni doğan bebeklerde bu durum genelde oluyormuş bizde yaşadık göz doktoruna göturduk damla verdi ve günde 4 defa masaj önerdi.masajin videolari internette var gözyaşi kanal tıkanıklıği yazıp izleyebilirsiniz
isufumveben derya1634 göz pınarından ovalamaya başlayıp buruna doğru parmağınızı sürün ufak ufak masaj yapın ben öyle yaptim azalarak bitti çapak sorunu
Cnnzngn Benimde bebeğim 1 aylık aynı sorun bizde de var. Göz kontrolüne gittik doktor masaj önerdi. Eğer düzelmezse 1 yıl sonra küçük operasyon oluyormuş. Ama masaj düzenli yapılırsa geçiyormuş.
berilberra Merhaba,her sabah ılık suyla pamuğu ıslatın yüzünü ve gözlerini silin aynı zamanda serçe parmağınız ile göz pınarlarına dairesel masaj yapın. Banada bir hemşire önermişti. 😊
Gldekpnci derya1634 valla 4 aylık bebeğim hala aynı okdr damla kullandım bi işe yaramadı tekrar göz doktoruna götürcem
nursemomy Kanal tıkanıklığında da akıntı oluyor masajı biraz bastırarak yapın benim 10 günlükken başladı kıyamadığımdan çok bastırmıyordum 3 ayda bastırarak yaptım 2 güne açıldı şükür hala ara ara yapıyorum