hnnl Busra-mehmet15 doğduğu andan itibaren tutuyordu dimdik ebeler çok şaşırmıştı 3 aylık suan hala aynı
Derya0655 Busra-mehmet15 benim bilgim 4.aydan sonra tutması gerekiyor diye ama doktorunuza sordunuz mu
nrslkvnc Busra-mehmet15 3,5 aylıkken tutmaya başladı. Ellerinden tutup kaldırmaya çalışın ve tummy time yaptırın. Gün içerisinde mutlaka bu egzersizleri yapmaya çalışın kasları gelişmeye başlayacaktır. Bir de doktorunuza danışın derim.
birbebek_annesi Yatarken iki elinden tutup kaldırınca kafasını kaldırabiliyor mu, yoksa kafası geriye mı düşüyor?
Busra-mehmet15 birbebek_annesi kaldırıyor ama öyle uzun süre tutmuyor öne doğru eğiliyor sonra tekrar kaldırıyor sabit tutmuyor yani
Maka_Paka hnnl benimkide. Kafa hiç yatmiyor 3 ay 16 günlük kucağımda oturtmaya başladım bu yüzden. İsterseniz doktorunuza danışın
Maka_Paka ikiprensannesi53_ kucakta kısa kısa. Kafa kaldiriyor popo havada sürekli doktorumuz kucaginizda kısa süreli oturtun dedi