tosbiksmoms şimdi baktım korkarım bizde de dudak bağı görünüyor, hatta ilk kızımda bile var gibi, zaten onu bir ay ancak emzirebilmiştim yetersiz kilo aldığı için mama başladık biberonla beni bıraktı.. Bu kızım emiyor çok şükür ama memeyi boşaltamama sütümü çoğaltamama gibi sorunlar oldu, ben sağım yapıp sağdığımı da kaşıkla takviye yaparak şimdiye dek yeterince kilo aldı.. Bundan sonra emmesinin iyileşip iyileşmemesi, kilo alması düzelip düzelmediği ile ilgili beni bilgilendirebilir misiniz? Ona göre ben de götüreyim.. Kaç dr’a gittik kimse bakmadı, dil bağı için götürdüğüm dr bile tenezzül edip bakmadı.. En fark edilse belki büyümeden aradan çıkardı.. Neyse hayırlısı artık..