Merhabalar.Daha önce yazmıştım yine.Oğlum 3 aylık genelde hep yüzüstü yatmak istiyor.Arabamızı çok severek aldım çok pratik kullanışlı bir araba.Alıştırmayı çok denedim ama maalesef alışmadı.Bunu satıp yüz üstü yaptırabileceğim bir araba alıcam.Merak edenler internetten videolarına bakabilir arabanın.İlgilenen olursa detaylı fotoğraf atarım.Toplasan 1 ay anca kullanılmıştır o da indir bindir sadece.