Ben 2 sene önce almıştım. İşimden dolayı sadece direksiyon derslerine girmiştim. Onlarda günde 2 saatti. Yazılı sınavı kendim çalışarak geçtim. Eski soruları çözdüm. Youtube dan videoları izledim. Direksiyon derslerinde de sadece en başta öğretmek için hoca kendisi kullandı arabayı. Daha sonra hep bana kullandırdı.