Begummmm uzerinden cok zaman gecmis ama gorunce yazmak istedim.Doğum yaptiğim hastanede çocuk doktoru idi doğumhanede ilk rutin kontrolleri Tanzer bey yaptı ve ilk 4 ay aylik kontrollere hep gittik. Ilk 1 ay 3 güne bir gttik cnku uzamış sarılık wardı çok ilgilendi ben sewmistim ilgisini.4.aydan snra farkli bi şehire gttik uzun sureligine oyuzden gidemedim.peki siz gittiniz mi hiç?memnun kaldiniz mi?