Husnur Kızlar ben işsizlik maaşı alacağım allahın izniyle ocak 5 ten itibaren şuan 5233 tl yatacak gözüküyor ödeme planında asgari ücret artarsa bu maaşta artar mı bilginiz var mı yani bana yansır mı zam
Minisssss Husnur hayır artmaz e devletten bakın detaya kaç ay boyunca ne kadar alacağınız bellidir hatta değişiklik de olmaz