Kız benim bebiş 3500doğdu 3.ayda 5600 çıktı boyu 62cm 2den 3e 400gr almıştı sadece bizim doktor bile zayıf demedi bir kaç ay bakalım duruma göre mama başlarız şimdilik gerek yok dedi çocuk bir ayda kilosu anlaşılmaz bir kaç ayın toplamına bakılır dedi hemen ne zayıfı demiş