turkuazmavisi Merhaba hanımlar, eşimle bugün canımız çiğ köfte çekti ve evde yoğurduk yaptık ama biz baya çok yapmışız kalanı buzluğa atsam sıkıntı olur mu daha önce hiç denemedim fikirlerinizi bekliyorum
Liyosunannesi turkuazmavisi atıyodu benim bi arkadaşım, çıkarınca da gayet güzeldi denemiştim. Etsiz çiğköfteydi ama
9090100 turkuazmavisi atılır yani bn atiyorum kapaklı saklama kabına üstü strecli sonrada kapaginı kapatıyorum ikram etmeden bir kaç saat önce cikariyorum taze gibi yani birşey olmuyor hiç
turkuazmavisi Liyosunannesi bende öyle yapicam sanırım buzdolabı poşetine koyup ağzını sıkıca kapatıp aticam artık, pek samimi olduğum bir komşum yok merb merb sadece okadar o yüzden çekiniyorum vermeye 🙂