Kızlar cidden bıktık artık. 3 yaşında bi oğlum 20 günlük bi kızım var. Oğlum sürekli ama sürekli hasta. En son 1 hafta önce neredeyse zatürre gibi bi tablosu vardı 2 antibiyotik ve nebül kullanmaya başladık. Öksürüğü baya bi azalmıştı yok gibiydi hatta. Şimdi yine kuru kuru öksürmeye başladı, burnu akıyor. Aynı hastalık mı yeniden bi hastalık kaptı anlamadım çıldırıcam küçük bebeğim için mi korkayım oğluma mı üzüleyim bilemedim psikolojim bozuldu