saliha20 Merhaba hanımlar ben 1 ay önce Sezeryan doğum yaptım ne zamana adet görürüm bilgisi olan var mı
turkan2_ saliha20 ilk kzimda 4aylikti gördüm emzrimede tabi duzensz oluyo şuan 5aylik kızım da var hale gormdm 1seneye kadar normal diyolar 🤷