sibelkilic Kızlar bebeegım 3 aylık sürekli elini emiyor dilini dısarı cıkarıyor acaba diş mi cıkarıcak arastırdım ama diş cıkarma olabilir mi?
umaytoss sibelkilic ağız suyu var mı bizim ikinci ayda başladı ağız duyu ellerini ısırması falan ama dis kaşınması bu dis cikarmada ates falan oluyormus ellerini kesfetmeye baslamistir o ondan emiyordur normal yani
kubraselcuk sibelkilic hiçbir şey yapmadık çok şükür maşallah diyim ateşlenmedi ama dişleri patlamadan 2-3 gün önceden aşırı huysuzluk yaptı uyumadı geceleri🥲
Dilararden mom-1 Her bebek ve her diş bir değildir. Oğlumun 13 tane dişi var azı dişlerinde dahi ateşlenmedi ama köpek dişinde ateşlendi. Dişte ateş olabilir asıl siz yanlış bilgi vermeyin sadece diş ateşi 38 ile 38.5 arasıdır ve 3 günü heçmez