kuzeylul3608 bizde de aynı dert var ne bacım evi bıraktık araba alalım bari diyoruz bu ay para atsam kenara bir sonraki ay bişey illaki çıkıyor o para harcanıyor bir arpa boyu yol alamadık bir türlü sacmalık gerçektn Allah yardımcımız olsun türk lirasını ister dolar ister altın yapın bozmak istemezseniz belki kenarda durur