Logu Bebeğim 7 aylık, doğdugundan beri şu pilli törpüden kullanıyorum. Ancak yeterli görmüyorum artık. Makas şeklinde olanlardan mı yoksa çıtçıt olanlardan mı hangi marka önerirsiniz. Biraz da korkuyorum keserken zorlanır mıyım diye
churchil Logu görümcem bana makas gibi olandan önerdi ama ben kullanamadım makas gibi olanı çıtçıt daha kolayıma geldi. Doğduğundan beri onunla kesiyorum deneyerek bulursunuz bence.
Logu churchil Teşekkür ederim, marka paylaşabilir misiniz acaba memnun oldugunuz. Hemen karar verip deneyeceğim önerileni de
churchil Logu sitesinden baktım da bulamadım aldığımı. Ebebekten almıştım hem normal makas gibi olanı vardı hem de çıtçıt olan. Öyle özellikli falan değil yani