Selamlar 11 aylık oğlum var son üç gündür benden başka kimseye gtmiyor kucagmdan inmiyor babası dayısı teyzesi hiç kimseye orumcegine binmek istemiyor uyumuyor uykusundan korkarak uyandı bugünde sürekli bana sariliyor bu geçici bir durum mu 😔hiç böyle değildi kendi halinde oynardi orumcegnde otrdugu yerde biseydem korkmuş olblr ama neyden bilmiyorum yanmdanda hiç ayrmam ama üç gündür hiç bir şey yapamıyorum resmen