Merhaba kızlar, çocuğum 2,5 yaşında aile içerisinde çok eğlenceli oynayan gülen hiç çekinmeyen bi çocuk ama kendi yaşıtı çocuklarla bir araya geldiğinde kimseye yanaşmıyor hep tek başına oynuyor biri yanına gelip onun oynadığı oyuncağa yeltenince bırakıp kaçıyor yanından oyun alanına götürüyorum mesela ondan küçük çocuklar bile atlayıp zıplarken çocuğum hep kendi başına yalnız olduğu yerlerde çekinerek oynuyor:( yani bu durum normal mi bilmiyorum benimle aynı durumda olanlar var mı?