Merhabalar arkadaşlar bebeğim 3150 gr doğdu 3 aylık dün kontrole gittik 1 ayda 400 gram almış boyu da 3,5 cm uzamış sadece anne sütüyle besliyorum bana çok az geldi kilosu doktor bu şekilde sadece anne sütü ile devam et dedi ama sizce sütüm yaramıyor mu ne yapmam lazım çok üzgünüm 🥺