Kızlar selam,
Şimdi nereden başlayayım bilmiyorum lapss diye yazıcam.
Eşimle geri çekil ve dua et yöntemiyle korumuyoruz çünkü olduğumuz ülkede spiral taktırmak için 3 4 ay sonraya randevu veriyorlar tr gitmeyi bekliyorum 🤷🏼♀️
Geçenlerde çok acı bi kaza yaşadık ama ertesi gün hemen gidip hap aldım ve 2 gün sonra reflü oldum(buraya kadar ger şey normal)
Şimdi ben ilk hamileliğimi koku hassasiyetimden anladım, eşimin kemerini koklayıp sigara kokusunu nasıl çıkarabiliriz baksana çok kötü kokuyor dedim. Eşim de kokladı hiçbir şey kokmuyor dedi..
Anneme ablama herkese koklattım bi tek ben koku alıyordum.
Neyse yeğenimin sıçtıgını taaa koltukta otururken anlıyordum (çok hassastı)
Neyse hamileyim dedim test yaptım çıkmadı kan verdim çıkmadı (Ağustos 5 de) ama halaaaa eminim millet bana saçmalama diyor neyse 14 ünde tekrar test yaptım 2 haftalık hamilesin muhtemelen dediler (37 ile öğrendim)
Yani ben 1. Haftasında falan anlamışım 😑
Ve regl dönemlerim çok düzenli hiç ağrı sancı çekmeden olurum zaten.
2 gündür olmam gerekiyor gibi hissediyorum karnımda ufak ufak acı var ama umursamadım taaa ki dün geceye kadar.
Din gece masaj aletinde ki sigara kokusunu aldım ve oyun halısında oynayan kızımın bok kokusunu 😅🥴 (yaklaşık 1.5 metre mesafedeydi kızım)
Sizce üzerine görmüş olabilir miyim ya da psikolojik olabilir mi? Ben hamilelik düşünmüyorum 🥴 yaklaşık 1 sene kadar.