Arkadaşlar benimde kızım 3 aylık sadece anne sütüyle beslieniyordu ama fazla kilo almamış dpktor mamada ver dedi ama kızım asla almıyor biberon değiştirdim mama değiştirdim ama yok kendini kusturuyor ağlıyor diliyle ittiriyor emzirirken yandan damlatıyeum eds yöntemi gibi hemen anlıyor mememide bırakıyor sonra napmalıyım kiloda alması lazım sanırım sütümda yeterli besin değeri yok yağlı bir süt olduğunuda pek düşünmüyorum var ama yetmiyor kızıma napmalıyom