Ddmdd Bebeğimin testisi biri aşağı torbada normal boyutta biri çok az yukarida pipisinin uç noktasında sanki biraz küçük gibi bazende torbada olmuyor başına gelen varmı acaba 7 aylık olacak
Nacikkk Ddmdd bizimki de öyle duruyordu sordum doktora normal dedi şimdi 9 aylık olduk siz yazınca fark ettim düzelmiş kendiliğinden yani topları aynı hiza olmuş
agustosta Ddmdd biz de sünnet yaptıracagız 2 cerraha prof muayene okduk ikisi de testisin inip inmediğine baktılar. Eğer özelde sünnet olacaksa buna bakmaz ederler tavsiyem bir cerraha veya ürologa göstermeniz. İlerki hayatı i.in önemli bir konu bu
-Kuzika- 6 bucuk aylik bizimde oyle bazen ikiside asagida bazen biri yukarda biri asagida oluyor her ay doktor kontrol ediyor açıp bezi bakiyor testislere, 2 hafta once sünnette oldu bir sorun olsa söylerlerdi
Ddmdd -Kuzika- ilk sünnet için dr gorundugunuzde baktımi testislere acaba çocuk dr bakmıştı yukarda olur normal dedi içime sinmedi eşimde normal diyip duruyor
Ddmdd agustosta ben göstermem demiyorum ki zaten sünnet muayenesini bekliyorum eğer bi sorun gorulurse özel urolaga gotururum
agustosta Ddmdd ben de göstermiyorsunuz demedim. Sıralama olarak önce özele gösterince bişey yok yaparız diyorlar dedim. Ama doğru siz bilirsiniz tabi