Kızım bu sene okula başladı 4 buçuk yaşında her ay hasta oluyor 2 3 kez her gittiğimizde antibiyotik veriliyor artık çok yoruldum bu kadar sık hasta olmasından okul tecrübesi olanlar ilk yıl mı böyle oluyor hep mi onu merak ediyorum birde bağışıklık için şunu kulllandık faydası oluyor dediğiniz bişey var mı