dilekkaratasss Pazartesi günü normal doğum yaptım dikiş atıldı, yırtılma olduğu için yarına da doktorum gelirsin demişti gidicem ama öncesinde bi şeyi merak ettim eğer bilen varsa yarın doktora gittiğimde alttan-çatı muayenesi mi yapar acaba
Deletedmom104 dilekkaratasss Dikişler eriyen dikiş, sadece ultrasonla baktı içeride parça kalmış mı diye
FirdevsHaniminKiziKonusuyor dilekkaratasss benim de eriyen dikişti ama iki kere kontrole gittim hem alttan bakti hem ultrasondan
Glsmklc Beni normal doğumdan 15 gün sonra çağırıp ebeme yönlendirmişti doktorum çatıda alttan bakıp tampon falan kaldımı diye kontrol etmişlerdi
dilekkaratasss Deletedmom104 evet kendiliğinden düşecek demişti taburcu olacağım gün de teşekkür ederim 🙏🏻
poncikbiranne190_ İki doğumumda normal doğumda ikisininde 1 hafta sonra gel demişti alttan muayene etmişti
Fantaezi_leydiiiy dilekkaratasss bende normal doğum yaptım 10. Gün kontrole gel dedi cesaret edemedim gitmeye altan muayene ederse diye korktum
alsnn dilekkaratasss normal doğum yptm 1 ay önce alttan muayene etti doktorum alttan ultrasonla baktı doktora göre değişir bence dikişimde yoktu bu arada
muniii42 dilekkaratasss ben de 10 gün sonra gitmiştim alttan kontrol etti baktı dikişlere vs birde muayene etti içeriye doğru bi sıkıntı vs var mı diye ama 10 sn sürmedi emin ol doğumun yanında artık hiçbişey oluyo o kontrol😂
dilekkaratasss muniii42 tabi ki doğum kadar zor olmaz daha önce çatı muayenesi de oldum ama şu an ki psikoloji çok farklı ya farklı bir tedirginlik var üzerimde dikiş var ya bakalım sabah gidicem
muniii42 dilekkaratasss Benimde vardı hatta doktorum bakacağım diyince ister istemez bacaklarımı da kapattım ama doğum gib olmayacak sakin ol dedi doktorum gerçekten de 10 sn sürdü insan psikloojik olarak korkuyor ama hemenceçik bitiyor hiç korkma