KrasavcikMalcik bluem Yani misafir çağıracaksan bi tek pasta ve çayla olmaz bizim toplumda. İlla börekler çörekler yapman lazım yoksa arkandan konuşurlar. Yapmaya üşeniyorsan hazır al sende pastaneden. Ben hiç kendim yapmam böyle şeyleri kendimi zahmete sokmam hep pastabeden hazır alırım
bluem KrasavcikMalcik şimdi eşimle konuştum da pasta çay olmaz dedi 🫣 o zmn yardım edeceksin birlikte yapicaz dedim kabul etti 🌷 onunla yaparız artk
mobesebesir bluem her gün bisey yapın buzluga koyun. İlla ki kıyaslama vs yaparlar yani Bi gün pogaca Bi gün börek Bi gün iki çeşit kurabiye yaparsın o güne sadece salata kalır
bluem mobesebesir kurabiye buzluğa atilirmi atılırsa çıkartıp cozulmeisnimi bekliycem yoksa mikrodalgada mi isiticam ve tadı nasıl olur 🤔
biryenikisi bluem kayınvalide ve anneniz de olacaksa her birine bişey yaptırın 😂 Ben öyle yapmıştım. Kayınvalideme ay anne sen şunu çok güzel yapıyorsun yapar mısın dedim anneme de aynı şekilde. Gerçi sağ olsun ikisi de ben söylemeden yapacaklarmış zaten. Yanına da siz bir çeşit yaparsanız oldu bitti
mobesebesir bluem ben bu zamana kadar damla çikolatalı cevizli ve tuzlu attım kilitli kaplarda bisey olmadı cikartin tezgahın üzerine çözülür kendi kendine evimde mikro dalga yok onda nasil olur bilmiyorum
Tubasahra bluem Yani eğer yemekten sonra bi saatte yapıyorsanız pasta cay mantıklı.Ancak yemek yeme saatinde olursa insanlar yemek yemeden gelebilirler.O zaman pasta çay olmuyor malesef.İnsanlar aç geliyor ahahhahaa. Davet ederken tok gelin de
bluem Tubasahra 🫣🫣🫣 yemekten sonra yada ogleden sonra çağırırım kizz aaa 30 kişilik yemek nasıl yapayimm 🤣 pide ayran soylerim öyle olursaa
1ipek1ceren bluem Tabiki yemek içmek olmamalı amaç ama insanlar artık sadece yemeye dolanıyor maalesef. Bırakın doğum gününü normal bi ev oturmasında bile ney yiyecez dercesine ev sahibini gözlüyorlar 😄 Aslında hiç hoş bişey değil ama devir böyle oldu.
bluem 1ipek1ceren evet ya ben sevmiyorum o işi smdi gelecek olan biri de böyle ac köpek gbi afedersnz belli amaa yani tavırlarından sevmdimden değil ama açıkça gözüküyor hiç hoslanmiyorum yedrmeyi çok sveerim ama ac gözlülügü asla
OptimusPrime bluem Yani bencede yeter. Ben kalabalık gereksiz dolu gözüksün diyebyapilan şeyleri sevmeme rağmen insanımızın huyunu bilrigim icin yapıyorum. Bir poğaça, bir makarna salatası, pasta yeter işte bence.
mobesebesir bluem bence değişmiyor koku vs de sinmiyor kilitli kaplarda yaptığım zaman fazla yapar atarım misafir falan gelirse diye