Biberonla verdiğiniz için akış hızı memeye göre daha fazla ve çekimi kolay bebek olduklarına bakmayın herşeyi anlıyorlar biberondan emmek onlara kolay geldiği için memeyi reddiyorlar meme reddi yaşıyorsunuz ben oğlumu 3,5 ayına kadar emzirebildim aynı durumu yaşadık inanın kendinizi heba etmenize gerek yok keşke anne sütüyle büyüseler ama kendinizi bu kadar sıkıntıya sokmayın stes yapmayın anne sütü alanda büyüyor mama yiyende yeterki iyi olsunlar bu sıkıntı edilecek bir durum değil tabi hemen pes etmeyin deneyin ama olmuyorsada heba etmeyin kendinizi oğlum 8 aylık ben hiç dert etmedim çünkü o kadar zor zamanlarki o nasıl istiyorsa öyle olsun dedim yeterince dert tasa çekiyoruz bu dönemde zaten