Defnegzm yani bilmiyorum umduğunuz şeye göre değişir ama ben herkes çok seviyor kullanışlı işte artık hiç evde kızartma yapmama gerek kalmayacak diye düşünerek xiaomi almıştım. Asla asla kızartma gibi olmuyor. Ben bu yüzden sattım. 1 senede toplasanız 4 kere ancak kullandım, kek denedim evet oluyor ama fırınla aynı sürede yani benim için bir avantajı olmadı.