Senemasilberen Asel20 çok geçmiş olsun size de inşallah tez zamanda düzelir çünkü göz çok çok önemli ilerleyen dönemde hayatlarını çok etkileyecek ve buna çok üzülüyorum
Senemasilberen Mikoiledikonunannesi sizeen ricam mesajımı gördüğünüz zaman bana listenizi atabilir misiniz benim için çok önemli 🙏🙏 gözlük kullanmıyoruz biz
Mikoiledikonunannesi Senemasilberen ama gozluk kullanmanız şart . Benim oğlum kullanmazsa net gormuyormus
Senemasilberen Mikoiledikonunannesi yaaa net görüyorum diyor benim oğlum ama hiç bilemiyorum.Merak ettiğim bişey var gözlük kullanmaya başlayınca ömür boyu mu takmak zorunda kalacaklar
Mikoiledikonunannesi Senemasilberen aynı bizde de ilk zamanlar öyle çok oluyordu bide uyku saatleri gecikince bana.bakip bakmadigini anlayamıyordum
Mikoiledikonunannesi Senemasilberen sanmıyorum eşimde de var 3kez ameliyat olmuş şimdi gözlük kullanmıyor