Merhaba arkadaşlar kızım 2 buçuk yaşında gece kalkıp üşüdüm dedi vücudu çok soğuktu doğalgaz açık uyuyoruz ben bodyle yatmama rağmen terliyorum. Neden olabilir gün içinde gayet keyfi yerinde vücut ısısı da 36. Bugün gene takip edicem ama merak ettim başına gelen var mı enfeksiyon belirtisi mi acaba