denizkiziumay uyku ilacı değil uyutmuyor, içindekiler uykuya geçişi kolaylaştırıyor sadece. Uyku süresini falan uzatmıyor. Sadece uykuya direnen çok ağlayan bebeklerde işe yarar belki. Bence aşırı gereksiz bi ilaç bu zamanlar gelip geçiçi şuncacık bebeklere bunu vermek çok saçma geliyor bana. İnan oğlum 3 yaşına kadar uyku nedir bilmiyordum, doktoru kullan dedi asla deyip reddettim. Şuan 2.si 9 aylık hâlâ uykuya hasretim ama yine vermem. Çünkü bitecek Elbet birgün bunun vicdanını kendime yapamam sonra. Kullanıma gelirsek istersen 1 ölçek istersen 2 ölçek yine de uyku süresi uzamaz 😄 onun yerine emziriyorsan sen bitki çayı falan içebilirsin sütünden geçer rahatlatır diye düşünüyorum