Kızım ek gıda hiçbir şekilde yemiyo her yöntemi deniyorum yok yemiyo. Açlıktan da evde ne görürse eşya olarak ısırıp yemeye emmeye çalışıyo ama ek gıdaya gelince bas bas bağırıp kafasını çeviriyor. Ya napıcam ben çok yoruldum gerçekten bazen kendimi boşluğa bırqkasım geliyo valla çok yoruldum. Ne uyur ne yemek yer sabahtan akşama kadar ağlıyo sadece napıcam ben