Arkadaşlar merhaba, bebeğim 27 aylık.
Una dokunmak istemez mesela ama oyun hamuruyla oynar. Sallantılı şeylerden hoşlanmaz genellikle. Oyun alanına gittiğimizde veya kalabalık yerlerde herhangi birinin bağırması etkiler onu. Güvende hissedememek mi yoksa duyusal bir durum mu bilemedim yaşadıklarımız. Duyusal anlamda sorun yaşayan veya tedavi gören var mıdır? Tecrübelerinizi dinlemek isterim