Hayalet_99 kararmanın çaresi yok boşuna krem falan kullanıp hem paranıza hem cildinize hem zamanınıza yazık etmeyin. Lazer yaptırdığım hastanedeki estetik doktoruna sormuştum lazerli bi tedavisi varmış ama çok acılıymış en kesin çözüm oymuş. Ama orası iç çamaşırından dolayı kapalı az hava alıyor ve nemli bir bölge o yüzden daha koyu olması normal çoğu kadının öyledir zaten.