Ysmnyasmn Arkadaşlar kızım 7 aylık ve mama içireniyorum aptamil bebelac sma mama hepsini denedim içmiyo benim gibi olanlar var mı bide hip deneyim diyorum önerir misiniz
sedacapin 2.5 aylık oğlum bizde aptamil başlamıştık sma denedim sonra da hipp denedim ve hipp te kaldım bebeğimde severek içiyor